Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 februari 2011

postheadericon Halmstad!

Om drygt en timme så ska jag bege mig till stationen för att ta tåget till Halmstad. Idag är det dags för Årsmötet med Gotiska UA. Ska bli skönt, för det är sista gången jag sitter med och sista gången jag behöver pendla såhär långt... Men är inte alls sugen på att åka upp ändå, men tyvärr så måste jag det, då jag måste lämna över alla papper och liknande... Sååå tråkigt! Hela dagen kommer att gå åt detta. Är inte hemma föres kl 19:00ikväll, drygt!

Jaja. det är sista gången jag behöver åla upp dit, vilket är skönt. Får nöja mig med den tanken så länge. Det värsta är bara att jag åker själv denna gången, och det är sååå tråkigt!!!

Jaja, nu ska jag snart äta lite frukost och sedan kolla igenom så jag har alla papper som jag måste ha med mig...

Ha en bra lördag...

Förresten, det är ju skit kalt ute igen, vart tog våren vägen??

0 kommentarer: