Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 februari 2011

postheadericon fredag igen...

Så, då var det fredag IGEN! Tiden bara rinner iväg.. Idag eller ja, snart ska jag en runda till skolan. Ska ha en föreläsning på 1½ timme, knappt lönt. Men men!! Hade tänkt träna efter skolan, men vaknade med väldigt ont i halsen, så jag får snällt hoppa över den idag! Eftersom vi har en massa kalas och firande i helgen så hinner jag inte vara sjuk...

När hjärtat mitt slutat jobba ska vi ta ett ryck i källaren.När vi flyttade, så mer eller mindre bara kastade vi in sakerna så vi har ingen koll vart sakerna finns där nere. Men idag hoppas jag på att det ska bli ändring på den saken!

Nej, lite frukost på detta hade inte suttit fel...

Från ishotellet i Jukasjärvi (?) december 2006

1 kommentarer:

Johanna sa...

Den sängen ser lite kall ut :) SES I MORGON!