Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 februari 2011

postheadericon Besök på nya praktikplatsen!

Idag var det dags för ett nytt besök på den nya praktikplatsen. Idag fick vi träffa klassen och den verkar hur bra som helst! Jag hade tänkt och sätta mig med arbetet en stund nu innan träningen med. Känner mig väldigt osäker inför detta arbete. Alla jag frågar har gjort på så många olika sätt, så jag vet inte hur jag ska göra.. Eftersom det är mycket som ska få plats på så få ord, så gäller det att tänka efter hur jag ska lägga upp arbetet för att få det så bra som möjligt, och det är inte det lättaste ska jag tala om för er...

Jag får kanske ägna mig åt arbetet en stund ikväll med efter träningen, om jag orkar vill säga!

1 kommentarer:

Johanna sa...

Var ska du praktisera? :)