Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 februari 2011

postheadericon Hemma igen!

Så denna förmiddag gick bara av farten. Besöket på praktikplatsen gick bra. Över förväntan! Våran handledare är jätte trevlig och vi fick ett önskemål om tema från hennes sidan, men vi var inte tvungna att hålla oss till det. Så får se hur det slutar. Diskussionen i skolan gick med fort, så nu är jag hemma och har precis slängt i mig min lunch. Ska börja skriva på arbetet tror jag. Måste bara läsa några sidor först så jag har något att relatera till.

Det känns lite onödigt att jag fick den där boken som jag skrev om i lördags. För nu har jag ingen användning av boken. Skulle varit läst till förra veckan. Jaja, den kan ge lite bättre klirr i kassan den dagen  jag ska sälja mina böcker :)

En fin och härlig bild jag tog när jag var uppe i Gällivare på praktik för 4 år sedan :)

0 kommentarer: