Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 februari 2011

postheadericon Snö & Sol?

Idag har det varit en lång dag i skolan. Kom hem för bara en liten stund sedan. Drygt att vara där så länge, men bättre det än att åka in flera gånger per vecka :)

Gårdagen var dryg. Det jag skulle läsa hade jag redan läst en gång. Så passade på att städa i kylskåpet och även ugnen, så nu kan jag bocka av det på "att göra" listan! Kvällen slappade vi bara och eftersom jag hade sovit länge på morgonen så kom jag iväg sent, men kunde ändå inte sova. Men kände mig ändå hyfsat pigg i morse ändå :)

Pratade med pappa för en stund sedan. Det var batteriet som var kast på bilen, och nu har min underbara pappa fixat och satt dit ett nytt. Så om en stund anländer bilen hit i vanlig ordning. Nu är det bara rutan med som ska fixas, sen är den hel igen får vi hoppas :)

Nu måste jag sätta mig för att opponera på ett arbete som ska redovisas i morgon. Laga mat och diska ska även hinnas med ikväll. Eftersom vi missade att Ullared började igår, så får vi kolla på det idag i stället :)

0 kommentarer: