Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 februari 2011

postheadericon God kväll!!

Dagen idag har gått fort :) Vid 9 tiden kom E & C hit, vi har planerat inför praktiken. Det gick bra och vi hann med en hel del idag :) Avslutade efter lunch då vi bestämde att det var bättre att sitta en och en med det sista som skulle göras. Hann med att skriva mina VFU mål och planera lite inför min första lektion. Jag ska visserligen inte ha de förens nästa vecka, måndag eller tisdag. Men bättre att vara ute i god tid :) 

När jag ansåg mig vara färdig med detta så begav jag mig in till stan en runda. Skulle kolla en sak och sedan har jag klippt mig :) Är inte helt nöjd, men kanske blir det med tiden. Patrik tyckte att det var snyggt och det är huvudsaken anser jag :)

Nu får jag nog ta och kolla lite på filmen som mitt hjärta kollar på.. Kanske inte min typ av film, men det är mysigt att kolla på film tillsammans!

Lite bilder från Melodifestivalen som jag lovade er. Det blev inte så bra bilder där inne, pga ljuset. Så dessa är dem bästa bilderna jag fick!












0 kommentarer: