Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 februari 2011

postheadericon Inget att lita på!!

I förra veckan gjorde jag en beställning på en internet sida. Stod att varorna skulle komma 1-2 arbetsdagar efter. Men än idag har jag inte fått mina varor, men pengarna hade dem dragit. Tog kontakt med företaget www.doppresent.se för att höra vad som händer. Jo, mycket riktigt så hade det blivit något fel. Så hon skulle lägga en ny order med en gång. Men då bestämde jag mig för att jag inte ville ha den varan. Så hon drog in beställningen och jag hoppas verkligen nu att jag får tillbaka mina pengar som hon lovade...

Ibland är det inte att lite på att beställa på internet. Jag har blivit rätt så van vid att beställa och framför allt så är det bekvämt, slippa åka ut i en massa affärer och ränna rundor!

Idag står det storstädning på schemat, dock inte så roligt men det behövs!

igår skrev jag äntligen färdigt mitt arbete. Måste bara fixa med referenslistan så det står skrivet det som ska vara med där. Sen funderar jag på att skicka in arbetet så slipper jag att tänka på det!


Tänk om jag kunde varit såhär duktig :)

0 kommentarer: