Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 februari 2011

postheadericon Trött & Seg!

God morgon på er kära läsare!

Idag är jag uppe tidigt. Ögonen är trött och jag vill bara gå tillbaka till sängen igen... Idag är det en lång dag i skolan som står på spel. Enligt schemat ska vi gå ända till kl 16:00. Men det hoppas jag inte på! Blir en alldeles för lång dag i såfall...

Gårdagens arbetsskrivande gick bra. Blev färdig med arbetet. Fast relaterade till att jag fick nästan 2 sidor för mycket (sällan det händer mig), så måste sålla ut en hel del i texten. Behöver lägga till lite fler referenser med. Fast det ska inte vara klart förens nästa onsdag, alltså om en vecka! Så jag har gott om tid på mig att göra det!

Idag blir det inget annat än skolan för min del. En eller två bra filmer ikväll kanske vi hinner med att se :)

Nu ska jag dricka min smoothie, sen beger jag mig mot skolan!

Fast såhär god ser inte min ut, men ränk om man kunde få en så god på morgonen :)

0 kommentarer: