Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 februari 2011

postheadericon Varför visar vi..


Varför ska vi visa extra mycket kärlek en speciell dag om året? varför inte visa lika mycket kärlek alla 365 dagar om året? Jag kan erkänna, jag har själv en överraskning här hemma när mitt hjärta kommer hem. Men kunde man inte haft det en annan dag? Skulle ha bojkottat denna dagen! 

Jaja, det är mysigt så länge det vara!

Som sagt, mitt hjärta fick jobba över idag så här sitter jag med mina överraskning och väntar på att han ska komma hem. Senare ska vi på middag till mina föräldrar, skönt att slippa laga mat!!

Trevlig alla hjärtans dag!!

0 kommentarer: