Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 februari 2011

postheadericon Fredag :)

den sista föreläsningen igår hoppade vi över. Verkade inte intressant och vi hade haft en håltimme på två timmar innan den skulle börja, så stack hem vilket var mycket skönt! Skulle iväg och träna, men eftersom det var så mycket trafik så hann jag inte ner i tid, så åkte hem en runda till pappa (mamma jobbade så var inte hemma). På kvällen tog vi det bara lugnt.

Känner mig inte alls stressad med skolan nu. Har fått det mesta gjort, är bara en bok som jag väntar på FORTFARANDE som förhoppningsvis kommer idag! Sen har vi arbetet som ska skrivas, men verkar inte så jobbigt som jag trodde, vilket är väldigt skönt med!

Idag, ska jag in till stan för att ta en fika med schmulorna (basgruppen från au1). Ska bli mysigt!
Igår hämtade jag hem svärmor från stationen, så kanske åker hem där en sväng, vi får se vad som händer ikväll :)

Idag fyller min mormor 87 år, så GRATTIS till henne :)


Kan det inte bli VÅR och SOMMAR nu!!!!

0 kommentarer: