Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 februari 2011

postheadericon VFU planering!

Idag är det en trött Anna som sitter här.. Skulle kunna gå och lägga mig igen, så trött är jag! Jaja, sova får vi göra i ett annat liv :) Idag ska vi i gruppen planera och lägga upp schema för hur vi vill jobba under VFU:un. Ska bli intressant och se hur vi vill lägga upp arbetet, och vilka lektioner vi hade tänk oss :)

I eftrmiddag/kväll kommer svärmor i sin vanliga ordning, mat och Tre Kronor :)

Igår kollade jag igenom sommarkurserna och det verkar vara en del som jag kan söka. Fanns fler, men kunde inte söka dem pga att dem ligger så långt upp i landet, och det var en el "sammankomster" under kursens gång, så hoppade över dem. Tror jag har fått ihop en 7-8 kurser. Så nu är det bara att hålla tummarna:)

igår när jag lagade mat, så lyckades jag bränna mig på handen, och nu har det blivit en blåsa. Ajajaj, gör så fruktansvärt ont bara. Men jag är rätt van vid att bränna mig, gjorde alltid det i skolan!

Nej, nu ska jag dricka upp min smoothie, sen beger jag mig!!

0 kommentarer: