Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 februari 2011

postheadericon Är det höst igen??

Vilket tråkigt väder det är idag. Kan tro att jag sovit i flera 100 dagar och att det är höst igen, USSH!!

Fikan på stan var mycket trevlig och uppskattad :) Kvällen spenderade jag med att scrapbooka, men som vanlig kan jag inte visa det nu, utan det kommer in en annan dag.

Idag är det ett späckat schema. Ska in till stan nu vid 10, Patrik ska köpa någon sorts sladd (till vad vet jag inte riktigt). Sen ska vi till svärmor och äta frukost, samt kolla på bilder från hennes resan. Sen i eftermiddag ska jag på middag till mamma & pappa. Mormor kommer dit, ska fira henne lite. Ikväll ska jag hem till min bror och hans flickvän, hon/dem skulle ha spelkväll. Ska bli trevligt! Skönt att göra något och inte bara sitta hemma som Patrik kan tycka är skönt, men inte jag!!!

Nej, nu ska jag fixa mig det sista, sen ska vi köra! Hoppas på att det blir lite bättre väder senare idag!

0 kommentarer: