Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 februari 2011

postheadericon Vilken fredag!!

Föreläsningen i skolan idag var inget att ha. Kunde stannat hemma och sovit i stället... Efter skolan så körde jag och hjärtat en hel del ärenden. Skönt att få vissa saker gjorde. Städade även i källaren. Kollade i alla lådorna vad som fanns och markerade upp dem. Vi hade pratat om att göra detta i fler år, men nu äntligen lossnade tummarna från röven, så skönt :) Det tog en del timmar att göra detta, men skönt att det är färdigt nu! Har mycket plats i källaren nu, vilket är bra då vi ska ha ner en del saker här uppifrån och sen att jag måste ta hit mina saker från mamma och pappas vind... :) Vi hade väldigt trevlig i källaren med. SÅ roligt när vi hittar en massa saker.Jag hittade B.la mina gamla dagböcker. Skrev b.la att jag var kär i en massa killar och kunde inte bestämma mig om vilken jag skulle bli ihop med, haha!!!  Vad jobbigt livet måste ha varit då :) Vi hittade Patriks gamla skolkatalogen. Eftersom jag och Patrik har gått på samma skola (Nosabyskolan) i tre år utan att känna till varandra, så hade vi inte kollar hur vi såg ut i dem olika åldrarna. Så roligt vi hade och vilka minnen som dök upp... Vilken underbar tid jag hade på Nosaby. Vilket tjejgäng vi var och så roligt vi hade. Saknar den tiden!!!

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig, för att orka med denna helg som väntar. I morgon blir det först dop, sedan 25 års fest i Landskrona och efter det på söndag är det dags för 2 års kalas i Bjärnum! Roligt när det händer saker, men kanske inte allt på samma helg. Kunde ha delat upp det lite i alla fall!

Nej, nu går mina ögon snart i kors. Måste sova! SÅ godnatt och sov gott alla :)

 Som man såg ut på högstadiet- :)

0 kommentarer: