Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 mars 2011

postheadericon Hur många lingon finns det i världen?

Gårdagen bestod av genomgång av redovisningen som vi ska ha på måndag. Från början var det meningen att vi skulle ha den idag, men läraren hade fått förhinder så vi flyttade den till på måndag i stället. På eftermiddagen kom Lena hit, åt middag och kollade på Tre kronor, som vanligt. Nu har vi inte många avsnitt kvar... Om 9 veckor har vi räknat ut att vi kommer vara färdiga. Lagom till sommaren!

Idag, eller nu snart ska ja ta en runda in till stan där jag och Lina ska äta lunch. Efter det ska vi hem till henne och bara ta det lugnt. Tror Zarah och barnen skulle komma inom en stund med. Sen ikväll ska jag på bio med svägerskan och svärmor, vi ska se Hur många lingon finns det i världen. Ska bli spännande och se den. Har hört så mycket bra om den  :)

Igår fixade jag även färdigt med mitt arbete, har bara en liten referens kvar att skriva in. Sen skickar jag in det och är dem inte nöjda så får jag komplettera. Orkar inte bry mig om den meningsläsa och flummiga uppgift! SÅ från ovh med nu håller jag helg. Ska ta tag i litteraturen till den muntliga delen på måndag, hade jag tänkt mig. Kanske om jag orkar tar jag ett tag på söndag..

Ha en bra dag!


0 kommentarer: