Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 mars 2011

postheadericon Inget som händer...

Har inte skrivit något här på ett par dagar, för att det inte händer så mycket just nu. Är på praktiken, åker hem planerar inför nästa lektion, äter och sover.. Ja, i måndags och tisdags hann jag med träning också. Det var skönt :)

Om jag hinner, blir det träning idag med. Men tror inte jag kommer hinna det då jag får besök av läraren från högskolan i morgon. Så har en del att förbereda inför den lektionen... Jaja, det ska nog gå bra :)

Nu ska jag bege mig hem till Elin, för att börja skriva på våran gruppexamination. Sen ska vi till Praktiken runt lunch...

0 kommentarer: