Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 mars 2011

postheadericon Praktik i 3 veckor!

Igår gick det bra på jobbet. Skönt att komma ifrån skolan ett tag och tänka på annat. De första dem frågade mig var om jag hade gått ner i vikt, syns det så tydligt?! 

När jag kom hem igår, så hade Patrik besök. Fredde & Jocke var här hemma. Jag lagade mat till oss alla, det blev gott tyckte alla i alla fall, skönt det!

Idag var det dags för att börja på praktiken. Dagen har gått fort och vi har super bra lufare som är hu trevlig och go som helst. Vi får planera och komma och så precis som vi vill... Vi får ta hur många lektioner av henne som vi vill. Så detta kommer nog att gå super bra, eller jag hoppas det i alla fall :)

NU väntar jag på att svärmor ska komma, hon ska göra fläskfilé gryta idag, hoppas att den är god! Sen blir det Tre Kronor efter det :)

0 kommentarer: