Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 mars 2011

postheadericon Ingen bra dag!

Igår kväll började det med att jag blev rätt så hes och började hosta en massa slem. I morse vaknade jag med knappt ingen röst och så jävla ont i bihålorna, ska det behöva bli bihålsinflamation denna gången? Jag tänker gå till praktikplatsen idag i alla fall, för jag vill inte missa den. Och sen smittar väl inte bihålsinflamation, om det nu skulle vara det??

I eftermiddag kommer svärmor hit, middag och tre kronor som vanligt :) Vi ska även äta semlor, eftersom det är SEMELDAGEN/FETTISDAGEN idag. Hörde även att det är internationella kvinnodagen idag med!

Hoppas att det blir en bra dag, solen skiner och hoppas att den kommer göra det hela dagen,samt att jag blir av med denna skiten som jag har i kroppen!

0 kommentarer: