Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 mars 2011

postheadericon Flitiga!

Idag har vi i VFU-gruppen varit flitiga. Vi har skrivit färdigt vårt arbete och i måndags blev vi färdiga med redovisningen. Så nu är vi färdiga med allt det där. Nu kan jag koncentrera mig på mina individuella skriftliga arbeten. Ska bli skönt att ägna lite tid åt de arbetena nu. Men har bestämt att jag inte börjar skriva på dem förens i morgon. Är så himla trött idag, så nu har jag ägnat någon timme till att kolla på resor. Jag tror/vet att denna resan kommer bli bra. Bara vi kan pussla ihop alla bitarna, så att säga. Så förhoppningsvis blir det en resa beställd till helgen. Eller jag hoppas på det i alla fall :)

Ska iväg och träna om någon timme hade jag planerat in. Så får väl ta och masa mig dit! Ikväll är det även Grey´s Anatomy:) Mitt favorit program!

0 kommentarer: