Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 mars 2011

postheadericon Söndag!

Steg upp för inte så länge sedan. Skönt med en ordentlig sovmorgon idag :) 
Nu ska jag äta lite frukost hade jag tänkt mig. Sedan om jag hinner måste jag städa lite här hemma, i alla fall damsuga... Sen är det dop som väntar denna vackra dag... Så blir mat och tårta idag, slipper jag att laga mat ikväll :) 

Varför ska man ha så svårt för att bestämma sig för vad man ska ha på sig? Har hur mycket som helst att välja mellan, men ändå känner jag mig inte nöjd.. Har kanske för mycket att välja mellan? Ussh nej! Nu måste jag ta och bestämma mig... Vilket ilandsproblem, hehe!

Ha en bra söndag alla!

0 kommentarer: