Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 mars 2011

postheadericon Så ja...

Nu är jag färdig med mitt arbete. Målet idag var ju att bli färdig, men trodde inte att det skulle gå. Men vad fel jag hade. Har till och med rättat arbetet, satt in referenser. Känner mig stolt att jag hunnit med allt detta sedan kl 11 idag. Men sen har jag ju skrivit non stop sedan kl 11. Så vist fasiken ska jag hinna med mycket då.. Ett plus i kanten är att jag suttit ute på balkongen hela eftermiddagen med, har öppnat balkongfönstret så har haft solen på mig hela dagen och nu är jag lite rosig om kinderna. Så gött!

Eftersom jag är färdig med arbetet så tänkte jag belöna mig själv med att hålla helg redan nu. Jag tror jag hoppar över träningen idag, då ja igår fick så satans ont i min benhinnor när jag tränade. Har visserligen inte ont nu heller, men hade inte det igår heller innan jag började träna. Kanske bara har blivit lite överbelastade. Men tänkte ändå vila ett par dagar, så det släpper helt. Tänkte åka hem till mamma & pappa en stund ikväll. Har inte träffat dem på väldigt länge. 

Nej, nu kom mitt hjärta hem, så tänkte vara lite social med honom en stund innan han ska iväg igen....

0 kommentarer: