Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 mars 2011

postheadericon 14 Mars!

Lektionen och dagen har gått bra. Planerade lite inför fredagen efter skolan med gruppen idag med. Hann med betydligt mer än vad vi hade räknat med, så himla skönt! Ska snart bege mig till träningen som jag inte varit på, på två veckor då jag varit sjuk. Ska bli skönt att komma tillbaka :)

Kvällen består bara av en massa tv-tittande då vi har en del avsnitt kolla igenom från olika tv-serier som vi missat den senaste veckan, bla Solsidan ska vi kolla på :) 

Jag hade rätt, i går åkte Sanna ut. Vilket är så himla skönt! Ska bli spännande och se hur långe Rodny klarar sig i huset utan sin lilla Sanna :) 

Nej, nu ska jag byta om, sedan beger jag mig mot träningen!

0 kommentarer: