Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 mars 2011

postheadericon Sol och Blåst?

Idag tog jag mig en välbehövlig sovmorgon. Sov dock inte jätte länge, men det var skönt! Det känns bra att vara inne i dem vanliga rutinerna nu. Då jag kan planera dagarna som jag vill...

Idag är tanken att jag ska börja, helst av allt skriva färdigt mitt arbete som heter Pedagogisk Grundsyn. Hade varit bra om det blev färdigt. Tror inte det ska vara så svårt, arbetet ska bara vara på 2-3 sidor, och det slänger man ihop rätt fort. 

Ser ut att bli fint väder idag med, så blir nog lite solning på balkonger idag. Hoppas det blutar blåsa med, så hade det varit hur skönt som helst.

funderar på att testa på Affro-dans ikväll på träningen. Tråkigt bara att den går rätt sent, tror inte den börar förens halv 8. Ja, får se om jag överlever tills dess.

Nej, lite frukost på detta så ska jag nog kunna börja skriva på mitt arbete. 

Ha en bra dag!

0 kommentarer: