Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 mars 2011

postheadericon Vad är detta?

Vad är det för väder vi har idag? Var det inte vår i luften härom dagen? Det känns som om vi hoppat över, våren, sommaren och hoppat direkt in i hösten! Nej USSH För detta vädret idag! Det var minsann inte roligt att cykla i det heller!

Idag har vi knappt varit på praktikplatsen, utan vi har haft planering. SÅ nu är det mesta planerat och klart inför nästa vecka, vilket är skönt så jag inte behöver sitta så mycket på kvällarna med saker och ting :) Ska fixa det sista tills i morgon, sen ska jag leta reda på lite tills på måndag, så jag slipper sitta halva söndag med att leta fakta!

Snart kommer mitt hjärta hem, hans kusin kommer med idag. Ska bli en lugn och skön kväll, ska inte röra mig en meter utanför lägenheten idag...

Förresten, idag fyller älskade MOLLY 4 ÅR, GRATTIS TILL DIG!

I morgon är det fredag och det ska bli så himla skönt. Jag har längtat, men jag vet inte varför, bara längtar tills det är helg!

1 kommentarer:

Sara med Viggo sa...

Usch ja vilket väder vi hade igår, vi var inte utanför dörrarna här hemma. riktigt ruskväder..idag skiner solen iallafall men blåser en del ändå, hoppas det avtar! Hoppas ni får en trevlig helg:) kram