Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 mars 2011

postheadericon Redan söndag eftermiddag!

Jahapp, nu är det snart dags för praktiken igen. Helgen den bara rinner iväg, inte alls roligt!

Lite av varje har jag hunnit med i helgen, träffat mina under bara flickor, hade det trevligt med er! Festat, handlat, rensat avlopp, städat, spelat fotboll och tanke var att grilla korv utomhus, men engångsgrillen ville inte brinna, så blev grillat inomhus i stället. Så det har varit en händelserik helg. Trotts att det blev sent i natt så är jag inte speciellt trött idag. Det känns skönt. 

Nu måste jag leta lite fakta till morgondagens lektion. vet inte riktigt vad jag ska leta efter, men det löser väl sig får jag hoppas. Ikväll är det Big Brother med...

Denna veckan är Det Sanna, Katerina och Niklas (Nicki som han själv kallar sig)

 Sanna: Jag vill att hon ska åka ut från huset, för hon tillför inte ett skit där inne. Hjälper aldrig till, startar inga bråk (det är de som är det roliga med att kolla på Big brother, alla bråk och intriger). Så jag hoppas att hon åker ut ikväll!

Katerina: Det gör inget att hon åker ut ikväll, men jag gillar henne för det är hon som ser till att det händer saker där inne. I helgen hade hon börjat bråka med två andra av deltagarna, ska bli intressant och se vad det handlar om, hehe. Men sen vill hon själv inte stanna kvar där inne längre. Eller i alla fall vad hon själv säger..


Niklas: Han ska stanna kavar tycker jag, Trotts att han är en mytoman som bara ljuger om allt, om man lyssnar på vad dem andra i huset säger. Han är rolig och ibland kan han med tillföra saker i huset. Men kan vara en aningen egoistisk och vill bara vara i centrum hela tiden. Kan tänka mig att dem andra i huset inte tycker om honom.

Är det någon som har andra tankar om detta? Dela gärna med er av det i såfall. Känner tyvärr inte så många som kollar på Big Brother, så har ingen att diskutera med, hehe!!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

De va rätt att hon åkte den bortskämda tanten.
Blev väldigt chockad i dag när jag läste att "Hunken" och Annie hånglat i duschen!
Tror de blir ett bra avsnitt i dag när Simon var så full i går!!

Anna sa...

hehe. Ojojoj här händer det grjer :) Kollar ju på avsnitten dagen efter, då jag inte orkar sitta uppe till 11 varje dag. Så får spana in det sen ikväll :)