Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 mars 2011

postheadericon Big Brother!

Om 14 minuter börjar BB (Big Brother)... Vem är det som åker ut idag? Sanna, Katarina eller Cilla som åker ut idag?

Jag vill att Sanna ska åka ut, för hon gör inte ett skit där inne och sen bidrar hon inte till  något precis. Hon är ganska så passiv, så inget roligt att se på. Hon har bara sex med Rodney hela tiden... SÅ jag vill helst att hon ska åka ut. Sen vill jag se hur det blir för Rodney då hon åker ut. Dem förlovade ju sig i fredags? Så, spännande att se hans reaktion då hon åker ut. Går han på någon annan tjej då?
Sanna

Katerina vill jag ska åka ut om inte Sanna gör det. Hon är väldigt ostabil och sagt två eller tre gånger nu att hon ska lämna huset, så varför inte göra det ikväll? Hon säger med ofta att hon är deprimerad och går på tabletter, vad gör man där inne i huset då??

Caterina

Cilla vill jag ska stanna.Jag tycker om henne, hon är som en mamma för dem andra. Kan prata lite för mycket ibland samt lägga sig i för mycket med. Men det är hennes sätt att vara och det är därför dem tagit med henne!

Cilla

Så vem tror ni försvinner ikväll?

JO, sen ska det komma in en Hunk ikväll med, hur kommer det att gå? Inte snygg någon av dem. Kunde väl ha valt snyggare killar i alla fall!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Tycker också sanna, "Hunkarna" kvittar! ingen av den är särskilt snygg :)

Anonym sa...

snygga brudar, synd man inte sett nåt program ännu.