Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 mars 2011

postheadericon Helg:)

Praktiken har gått bra i veckan :) I torsdags eftermiddag/kväll började jag att må dåligt. Vaknade i fredags med hög feber, men var ändå tvungen att ta mig till Praktiken, då vi skulle hålla i vår första lektion. Allt gick bra. När jag väl kom igång i skolan så kände jag mig inte så dålig. När jag kom hem var febern borta, men kände mig så slö i kroppen så gjorde inte ett skit... Men idag känner jag mig bättre (tror jag).. Det känns konstigt i nästan, precis som jag ska bli/är förkyld. Ja svårt att förklara. Men känner mig ändå inte helt 100 idag. Men har nog bestämt mig för att följa med på kalaset idag. Har en klass kompis som har öppethus, då hon fyllt 30 och har tagit examen.. Jaja, har några timmar till på mig att bestämma hur jag ska göra..

Idag är det SOL!! Det är så underbart och härligt. Synd att jag inte kan ut och gå. Känner att det är bättre att vara inne och vila.. Jaja.. kanske kan ta en promenad i morgon!!

Nu, lite frukost/brunch!!!

0 kommentarer: