Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 mars 2011

postheadericon En solig lärdag!


Igår hann jag/vi med en hel del. Var och handlade både mat och lite andra saker som vi pratat om att införskaffa oss. Skönt när det väl inträffar. Åkte upp en sväng i stan för att lämna tillbaka lite kläder som jag köpte förra veckan. Ångrade mig direkt när jag kom hem, men inte haft tid att lämna tillbaka det innan. Så nu är det med gjort.

Vi fick en förfrågan om att följa med på kasedans(dansbands musik) på Sommarlust på kvällen, men när det väl blev kväll kände vi oss inte sugna på det, så blev en mysig hemma kväll, bara vi två :)

Igår tog jag fram och använde min skinnjacka, så nu har jag invigt våren plus att jag köpte penséer igår med, som jag ska plantera i morgon, för jag har inte blomjord hemma så det räcker. Jag hinner inte göra det idag heller, för i eftermiddag ska vi köra till Helsingborg, vi/jag ska inom Väla, passar på när vi ändå kör förbi. Så förhoppningsvis hittar jag något snyggt på Gina Tricot, som jag har planerat att besöka. Eller ja, det ÄR den butiken jag ska besöka, tror inte jag hinner med någon annan heller. Kanske om jag hinner med Panduro, där jag kan hitta något till min scrapbooking... Efter ett besök på Väla så ska vi på inflyttningsfest till P & J. Dem bor inte långt från Väla, så därför jag passar jag på att ta Väla :) På kvällen kommer vi att köra hem..




0 kommentarer: