Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 mars 2011

postheadericon Mys kväll!

Igår hade vi besök på praktiken av vår lärare. Allt gick bra, och jag blev godkänd! Så nu kan jag pusta ut och känna mig nöjd :)I går eftermiddag var det dags för en shoppingrunda och fika tillsammans med schmulorna. Så mysigt och trevligt att träffa er. Får vi göra om snart igen! Tyvärr blev det ingen shopping för min del. Skulle ha köpt en sådan här


fast i svart, men den var tyvärr slut. Så fick hoppa över det denna gången. Handlade faktiskt inget i stan och känner mig stolt över det. Kvällen var det lite fest hos en kompis till Fredde & Jocke, så kom tyvärr i säng sent...
Idag vaknade vi av att Malin ringde och frågade om hon skulle köpa med sig frukost hem till oss. Fr vi hade henne cykel här hemma som hon skulle hämta. Givet vis blev svaret ja, och nybakade frallor kom en stund senare "mums" vad gott :) Stack in en runda till stan, kände mig inte nöjd från gårdagen, och idag kom jag hem med desto mer saker. Men är inte nöjd, så kommer kanske lämna tillbaka en del...
Ikväll är vi bara hemma och myser. Ska/är så himla skönt. Känns som om det var evigheter sedan vi gjorde det. Som sagt MYCKET skönt idag :)


0 kommentarer: