Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 mars 2011

postheadericon broar...

I morse trodde jag att detta skulle bli en fin dag. Men ack så fel jag hade!

På 10 rasten så var vi ute och njöt av solen som var framme. Efter lunchen var det samma fina väder, fast solen hade försvunnit, men det var varmt ute! Efter idrotten kom vi ut och det REGNADE!! Skulle cykla till Yllan och kolla på en läromedelsmässa idag, det var inte roligt kan jag säga. Blöta när vi kom fram och blöta när vi kom hem. Nej, inte roligt!

Nu har jag precis leta en massa fakta om Öresundsbron. Vi har "Broar" som tema på skolan, och eleverna ville veta en massa om Öresundsbron. Så nu är jag full matad med en massa information om Öresundsbron, om ni är intresserade!

Nej, nu ska jag laga lite mat, men vad ska jag laga?? jaja, jag hittar nog något i frysen som jag kan laga!
Öresundsbron är ca 16 km lång, och invigdes den I juni 2000!!!

0 kommentarer: