Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 mars 2011

postheadericon Tråkiga dagar!

Både igår och idag har jag skrivit på mitt förbannade arbete. Jag skojar inte om jag säger att detta är det svåraste och krångligaste arbete som vi haft hitintills. Men trotts en frustrerande dag i går hann jag med träning och även sitta barnvakt till Kevin. Även idag har jag hunnit med träning, matlagning och även diskning. Så nu har jag precis satt mig ner för att hålla kväll :) Blev även färdig med arbetet precis innan jag skulle sticka till träningen, vilket känns underbart skönt. Har bara lite referenser, framsida och referenslist att fixa. Men inget som ska ta lång tid att göra. Så jag känner mig nöjd nu. Kan slappna av i några dagar innan det är dags för nästa grej. Då gäller det att plugga in till den muntliga examinationen som är nästa vecka. Förstår ni att vi kan ha så mycket att göra? Fast är ledig alla dagar fram tills den muntliga examinationen nu, så gott om tid har jag allt :)

Nej, nu fick ni lite uppdatering om vad jag har gjort dem sista dagarna...

Jag i lördags :)

Visst är han snygg?

Puss puss


0 kommentarer: