Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 mars 2011

postheadericon Hur mår vi idag?

Söndag är det idag, veckans sista dag. Denna veckan har gått hur fort som helst! Idag mår jag inte alls bra. Förkylningen vill INTE bryta ut, så nu är det bara en massa tjock slem i nästan som sitter fast, kanske bihålsinflamation? Jaja, får vänta någon dag till och se vart det leder. Finns tabletter på apoteken som kan motverka bihålsinflamation. Tänkte köpa sådana idag.

Annars så är det ännu en solig dag, det tackar vi för! Tyvärr har jag inte redigt tid att vistas ute idag. Måste förbereda en hel del tills lektionen i morgon "tråkigt". Men ska här diskas och städas. Men kanske att jag hinner med en liten tripp... 

Igår tvättade jag bilen för första gången i en biltvätt. Det var lång kö och det tog tid. Men jag lyckades med det och det var inte så svårt! Så nu är bilen fin igen. Dock inte inne i bilen men det tar vi lite längre fram i vår då man kan stå ute och damsuga den!

Äntligen börjar det gå mot bättre tider. Det är ljusare på kvällarna och det börjar bli varmare. I går var det hur skönt som helst i solen :) Hoppas det är lika skönt idag!!

Vi har ett litet problem, vi vem inte vart vi ska åka på semester i år, någon som har ett förslag på vart vi kan åka?? Gärna ett ställe där vi både kan sola, bada och även göra saker på kvällen...

Jag längtar till sommaren!

1 kommentarer:

Anonym sa...

hawaii