Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 mars 2011

postheadericon Effektiv dag!

Dopet gick bra, god mat och trevligt sällskap. Kom hem i vettig tid, då jag både har hunnit med att damma och damsuga här hemma samt att laga lite mat, då vi blev hungriga igen.


Nu Sitter jag och väntar på att BB (Big Brother) ska börja. Idag är det spännande, då det står mellan Katerina och Nicky (Niklas), idag. Ingen straff nominering denna veckan heller. Ska bli skönt om en av dem åker ut. Helst av allt vill jag att Nicklas ska ut... Som jag skrivit innan, Katerina är den roliga och den som ser till så det händer saker och ting där inne.

Katerina
Nicklas

0 kommentarer: