Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 mars 2011

postheadericon Vecka 10!


God morgon!

Idag går vi in i vecka 10 och en hel veckas praktik för min del. Det är en hel del saker som står på spel i veckan och jag hoppas på det bästa!

Idag är det rejält kalt ute, vart tog våran vägen??

Jaja, igår åkte Cilla ut, hon jag INTE ville skulle göra det. Ni som röstat, varför röstade ni på henne? Det var meningen att Sanna skulle åka ut, för att Rodney kan inte hålla sin sexlust i styr, så han hade legat med någon annan i huset. Cilla och Caterina hade börjat bråka IGEN, och det hade blivit lite mer intriger i huset då, så varför Cilla av alla?? Är det fler som håller med mig??

Jaja, nog snackat om det. Nu ska jag strax bege mig mot praktikplatsen för en dag full med lektioner. Önska mig lycka till!

2 kommentarer:

Johanna sa...

mmm, blev väldigt besviken i går! Nu har ju dessutom tobias gått ut, snart är de väl bara dem tråkiga kvar och där händer inget! Fast gurkan e ju kvar då händer de lite iallafall.

Anna sa...

Haha, ja! Jag var som Tobbe, först hatade jag honom, men nu tycker jag skit mycket om han. Men hans sätt att prata på gillar jag inte. Men det är jag nog inte ensam om, hehe! Undra hur det går med "Hunken" Patrik i huset?