Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

03 april 2011

postheadericon Störstädning och shopping!

Filmen "Hur många lingon finns det i världen" var en sjukt bra film. rekommenderar er alla att se den! 

I fredags var det stor städardag här hemma. Dammade, damsög, torkade golven samt en massa andra små plock saker att fixa. Kvällen spenderade vi hemma där vi bara mös och hade de allmänt mysigt. Me vi båda var tvungna att lägga oss tidigt...

Lördagen började som sagt tidigt, redan halv fem för våran del. Då hjärtat mitt hade hoppat in extra och skulle jobba, medans jag skulle åka till Ullared :) Vilken bra fördelning va, han jobbar och jag gör av med pengar? haha, nej skämtosido. Det blev bestämt att jag skulle med till Ullared för inte så många dagar sedan. Det var grymt skönt att åka bussresa, då man själv slipper köra. Tiden räckte gott och väl, hade till och med tid över till att gå i andra affärer utanför G-kås som jag aldrig brukar hinna annars. Det var nog lite folk inne i butiken med, för det gick lätt att ta sig fram, och som sagt var färdig med allt inom en rimlig tid. Fick med mig lite mer än beräknat. Men svårt att veta vad som finns, och inte finns innan man åker dit. Kvällen slutade med god kinamat och sedan var det tidigt i säng då vi var trötta båda två..

Idag har vi båda sovit ut, gud vad skönt! Har även hunnit med att packa upp allt som inhandlades, rensa badkars avloppet som det var stopp i. Nu tvättar jag och ska börja att plugga. Har en stor muntlig examination i morgon. Behöver förbereda mig samt att börja plugga till den andra muntliga examinationen som jag har på torsdag..

Ikväll är det även Big Brothers veckofinal och en som kommer att åka ut. Jag både tro och hoppas på att det kommer bli Patrik..

För resten, när jag var på Ullared, vet ni vem jag såg?? Jo, jag såg Ola-Conny.. Försökte ta kort på honom, men blev bara på brödet. haha, vilken tönt jag är!!!

Jaja, skulle vilja ut på en promenad, men har ingen lust att gå själv och hjärtat mitt vill inte följa med. Så får väl hoppa över det idag :(

0 kommentarer: