Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

08 april 2011

postheadericon Lunchbuffé!

Vilket tråkigt väder vi fick vakna till idag. Trodde att det skulle vara lite bättre, men ack så fel jag hade. Hoppas det blir bättre väder i eftermiddag... 

Sov förvånansvärt länge diag, vaknade halv 10. Så länge har jag inte sovit, på jaaa jag vet inte hur länge. Det behövdes väl. Idag står det lunchbuffé på schemat samt att städa lite här hemma. Ikväll ska vi även gå på bio, vi ska se Sucker Punch. Hoppas att den är bra!

0 kommentarer: