Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

19 april 2011

postheadericon Ändrade planer!

Ikväll blev det lite ändrade planer. Patriks moster och hennes barn kom hit på en fika, trevligt trevligt!

Nu är jag väldigt nervös, i morgon är det dags för att jobba själv i Hässleholm. Det är dock inget jätte tungt arbete, men man vill ändå göra bra ifrån sig direkt. Hoppas bara att det kommer gå bra nu bara! Tyvärr måste jag upp tidigt i morgon och det gillar vi INTE!! Det är visserligen bara en dag det handlar om, så, så farligt är det inte..

Nej, nu kallar sängen på mig, så godnatt alla läsare och ha en bra dag i morgon/idag!

0 kommentarer: