Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

06 april 2011

postheadericon Tråkigt väder och nervös!

Vilket tråkigt väder vi har idag, Jag vill ha SOOOL!! Jaja, det är väl lika bra att det regnar när jag ändå ska sitta inne och plugga. I Morgon har vi en muntlig examination, som ingen vet hur den ska gå till. Så därför är jag nervös för jag vet inte vad jag ska plugga på. Men det löser väl sig får vi hoppas. Så som sagt idag ska jag bara sitta med näsan i böckerna och studera den härliga litteraturen "not"... Ska även hinna med ett besök i affären hade jag tänk mig. Ikväll hoppar jag träningen, då jag har ont i halsen och känner mig allmänt kass idag. Hoppas inte att det blir något av detta nu. Är så trött på alla mina förkylningar.

Jaha, nu är det väl lika bra att ta tag i den tråkiga litteraturen så jag får det gjort..

Grattis till min pappa som fyller år idag :)

0 kommentarer: