Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

19 april 2011

postheadericon Trött tröttare tröttast!

Idag är jag så sjukt trött, även om jag kom i säng i god tid igår.. Nu på förmiddagen ska jag bege mig till skolan, ska ha ett seminarium, men innan dess grupparbete... I eftermiddag måste ja se till och läsa ut en artikel, efter det kommer svärmor på middag och Tre kronor som vanligt :) 

Jag har sån sjuk ångest över detta skrivarbete, VILL verkligen inte göra det, men tyvärr ser jag ingen återvändo utan det är bara att plåga sig igenom det! 

jaja, nog snackat om skolan nu, så trött på den för tillfället!

Det gick bra att passa dem där små igår det var mysigt! 

Nej nu väntar skolan på mig. Ha det så bra.

Ps: hoppas det blir lika bra väder idag, som det var igår :)

0 kommentarer: