Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

13 april 2011

postheadericon Lite uppdatering!

Ursäkta för att jag inte uppdaterat på några dagar, har bara inte haft tid...

en summering av helgen, Cirkus, promenad med grillning på Kjugekull, storstädning av bilen både invändigt och utvändigt och haft en bredvidgång på mitt nya jobb, som är på Hässleholms sjukhus, i köket på en avdelning. Mycket har jag hunnit med och det har varit en fantastisk helg, med ett underbart väder. Synd bara att det där varma vädret inte har hållit i sig, hoppas på att det kommer tillbaka i helgen igen :)

Igår var jag tillbaka i skolan, dags för ett nytt moment. Gud så rörigt allt är. Men det är bara att ta en dag i taget så får vi hoppas att det löser sig. Blir bara fundersam över hur jag ska hinna skriva examination med tanke på allt annat som ska göras, både läsning och undersökningar. Jaja, det löser sig! Idag är jag ledig, då/nu ska ja ta tag i allt och gå igenom vad det är som ska göras och till när så jag har lite koll i alla fall..

Bjuder på lite bilder från Kjugekull :)



0 kommentarer: