Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

05 april 2011

postheadericon God kväll!

Examinationen igår gick bra. Jag tror att vi blev godkända, får hoppas på det :) På eftermiddagen blev det bara plugga inför nästa tenta, och på kvällen blev det lite träning. Härligt!'

Idag har jag och några klasskompisar suttit och diskuterat litteraturen inför examinationen på torsdag. En väldigt luddig examination och ingen vet hur den ska gå till. Så spännande och se om man blir godkänd och om man pluggat på rätt saker... 

ikväll har även svärmor varit på besök, fläskfilégryta och sedan Tre Kronor. Väntar på att Big Brother ska börja...Äntligen börjar det hända saker i det programmet!

0 kommentarer: