Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

13 april 2011

postheadericon Behöver lite hjälp!!

Eftersom jag ser att ni är en del som läser min blogg, så skulle jag behöva lite hjälp av er. Jag är djupt tacksam om ni skulle vilja hjälpa mig...

I skolan ska jag göra en undersökning som handlar om mångkulturellt samhälle och skulle vilja att ni svara på en fråga som jag har.. Ni behöver inte ange ert namn när ni svarar på frågan, bara vilken ålder, så hade det var super bra!

Frågan jag har ställt till några andra är :

"Anser du att en lärare i skolan ska/får använda burka då personen undervisar"?
"Samt hur tror du eleverna reagerar över att ha en lärare som bär burka"?

Jag är tacksam för så många svar som möjligt!

PS: ta detta inte personligt, det är en undersökning som jag har blivit tilldelad av skolan...

0 kommentarer: