Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

20 april 2011

postheadericon Vad ska man hitta på?

På jobbet gick det bra. Inget stressigt jobb för fem öre. Till skillnad mot vad jag är van vid. På mitt andra jobb får man stressa från det att man kommer tills att man går hem, och i bästa fall hinner man sluta i tid. 

Är så trött nu så jag vet inte vart jag ska ta mig till. Hoppas jag orkar vara uppe och kolla både på Greys Anatomy och Big Brother, men innan dess så ska vi kolla på film. Den heter "Before Sunrise" på svenska heter den "Bara för en natt"... Hoppas att den är bra :)

0 kommentarer: