Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

21 april 2011

postheadericon Skärtorsdag!

Idag vill jag verkligen inleda min helg, men tyvärr har jag en hel artikel på ca 50 sidor som måste läsas innan jag kan ta helg :)

ikväll blir det tjejmiddag i Viby. Jag längtar! Men innan dess ska jag hinna med ett besök inne i stan också, måste fixa påskägg till ikväll, och lite andra små saker! Har även hunnit med att betala räkningarna, och som vanligt blev det inte många kronor över.. jaja, någon gång får jag väl känna mig lite rik?

Nej lite frukost på detta så kommer det att bli en kanon bra dag. Det står även att det ska bli 18 grader och SOL idag och det ska bli lika bra väder hela helgen, de hoppas vi på!

0 kommentarer: