Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

18 april 2011

postheadericon Fest och sol!

Även idag startade jag dagen med en lång och välbehövlig promenad. Det är så himla skönt och jag får ut så mycket mer av dagen :)

Helgen har varit bra, vi har haft sovgäster här hemma och hunnit med en promenad på Kjugekull denna helgen med. Det var dock lite kalt då solen inte ville titta fram, men vi hade trevligt sällskap som värmde oss :) På kvällen blev det lite fest med trevligt sällskap där med.

Gårdagen innehöll plugg och även en promenad fick jag ut mitt hjärta på :)

idag blir det åter igen plugg, har två tunga veckor framför mig med en massa plugga och en stor examination. Så påskhelgen kommer nog för det mesta bara innehålla en del plugga, tyvärr!

Ja, denna veckan hade det varit skönt att få ha påsklov tillsammans med alla andra känns det som. Tråkigt att vi på skolan inte har lov, men å andra sidan gäller det förhoppningsvis bara ett år till för min del.

Om två veckor får jag reda på om det blir plugg i sommar eller inte..Spännande!!


0 kommentarer: