Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

09 april 2011

postheadericon LIte gott och blandat!

Vilket väder att vakna till idag. Man kan inte bli annat än glad. Hoppas att vädret håller i sig hela dagen och även i morgon :)

Idag står det cirkus på "menyn" samt en runda till Kjugekull :) Ska bli mysigt! Innan cirkusen blir det nog bara till att slappa, så himla skönt :)

Filmen igår, var bra, snygga scener. Ska man se den så ska man se den på bio, för att få den där woow effekten av själva filmen då det var en hel del snygga scener med i filmen. Det var även en annorlunda story, som gjorde att filmen blev bra. 

Nej, om man skulle ta och äta lite frukost! 
Ha en bra dag!

0 kommentarer: