Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

18 april 2011

postheadericon Vilket väder vi har idag!

Åhh vad underbart väder vi har fått idag. Har solat på balkongen samtidigt som jag har läst ut en av böckerna idag. (Är det lite av sommarvärmen vi har idag med tanke på att termometern står på 18,7 grader i skuggan)? Det var nog den tradigaste boken jag någonsin läst. Det skriftliga arbete som ska in nästa fredag är nog med det onödigaste arbetet som jag skrivit. Har ingen aning om vad jag ska skriva om, och det är ett gigantiskt arbete att skriva. Jag kommer verkligen att PLÅGA mig själv igenom detta arbete, ser inte ALLS fram emot detta. Kan ingen göra så det är nästa lördag?

Nej, nu ska jag strax hämta hjärtat på jobbet, sedan ska vi sitta barnvakter till Kevin och Linnea, undra hur det ska gå? Men med detta underbara väder kommer vi med all sannolikhet att vara ute ikväll :)

0 kommentarer: