Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

15 april 2011

postheadericon Vilket underbart väder!

Idag startade jag dagen med en lååång promenad, det var hur skönt som helst :) Det ska jag med all säkerhet fortsätta med. Känner sig piggare efter åt :)

Idag är det en fullspäckad dag som vanligt, i mitt liv... Det blir plugg, handling, bio, middag och säkert en eller två filmer senare ikväll. Idag ska vi för första gången gå på bio med Kevin, det blir Rio i 3D. Hoppas att han kommer tycka om filmen :)



Igår var det även en lång dag i skolan, slutade inte förens halv 5.. Men dagen gick väldigt fort ändå och det kändes inte som om klockan var halv fem när vi gick där ifrån. Efter skolan belönade jag mig själv med en nu mobil. Kunde förlänga mitt abonnemang, så nu är även jag ägare av en iponne 4. Känner mig super nöjd, ska bara införskaffa mig ett skyddsplast och ett snyggt skal, så är den redo att användas ordentligt :)

0 kommentarer: