Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

07 april 2011

postheadericon Nu är det gjort..

Examinationen gick hur bra som helst. Jag babblade på för fulla muggar, hehe! Tyckte att jag babblade ovanligt mycket denna gången. Det var ett lätt ämne att prata om och jag hade mycket kunskap att relatera till, så det kändes skönt :)

Nu är jag hemkommen,har hunnit handla och ätit en sen middag också. Nu ska jag kolla på Big Brother, som jag missade i gårkväll, då jag kollade på Of The Map som går efter Greys Anatomy, ett mycket bra program anser jag :)

Nej, nu ska jag starta Big Brother, så ha en bra dag!

1 kommentarer:

Josse sa...

Tycker att du är så jävla grym ska du veta! Du är fan min idol :D