Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

06 april 2011

postheadericon Skit högskola!!!

Är så förbannad nu så jag vet inte vart jag ska ta mig till. Att den FÖRBANNADE högskolan inte kan ge information till oss angående EXAMINATIONER! Examinationen vi ska ha i morgon har vi i vårklass inte fått någon information alls om, medan i andra klasser har dem fått mycket information om uppgiften. Tur att jag har gamla klasskompisar som jag kan diskutera med, så jag får någon information. Jag är så in i helvetes nervös inför i morgon så jag kan knappt äta. Det är jobbigt att inte veta vad som kommer att hända eller hur examinationen är upplagd. Jag hoppas så klart på det bästa, men är grymt inställd på att få göra om den... Så snälla håll tummarna för mig i morgon!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller båda tummarna gumman <3<3<3 kramar lina

Anna sa...

Tack vännen! Det värmer.

sara sa...

Det kommer gå bra, det är jag STENsäker på! kramar<3