Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil

Blogg Arkivet

27 april 2011

postheadericon Belöna mig själv!

Tjohoooo!!! Nu har jag precis skrivit färdigt mitt arbete. Jag är stolt att jag klarade det på två dagar. Tyvärr har det relaterat till att jag suttit inne och missat en del soltimmar idag, men jag är glad för att jag är färdig! I morgon ska jag ta tag i finliret. Då ska det rättas och fixas och donas med arbetet, så det ser snyggt ut. kanske blir någon ändring här och där, men det är inget större jobb med det hela.

Jag har även hunnit med min dagliga morgonpromenad idag :)

Nej, nu ska jag slita mig från datorn så jag inte får fyrkantiga ögon, hehe!

0 kommentarer: